Varför en sådan här lista?



"The tragedy of life doesn´t lie in not reaching your goal.
The tragedy lies in having no goal to reach." Benjamin E. Mays


torsdag 14 augusti 2014

Listan har gått ut, dags för nästa!

I veckan gick min tredje lista ut och jag tror jag hamnade på ungefär samma nivå som den förra listan. Jag hade 45 punkter som inte blev genomförda så idag donerade jag 450kr till Röda Korset öronmärkt till Gaza. 

Även denna gång har listan fått mig att göra saker som jag normalt inte skulle göra, tex hoppa fallskärm som var det bästa jag någonsin provat! Vissa saker har jag bokat för framtiden, som hundspann, men hann inte göra under denna omgång. Helsingforsresa bestämdes men rann ändå ut i sanden, norrsken är ju svårt att påverka. 

Jag kommer knåpa lite för att färdigställa nästa lista, håll till godo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar