Varför en sådan här lista?



"The tragedy of life doesn´t lie in not reaching your goal.
The tragedy lies in having no goal to reach." Benjamin E. Mays


måndag 27 december 2010

Skicka kort


Det blir bara en bild som hamnar här idag, den från igår lägger jag inte upp med hänsyn till den herrn som var bakis på bilden ;) Bilden från i förrigår ligger på hundbloggen under julklapp. Dagens bild visar vad det är dags för igen efter lite juluppehåll, nämligen plugg.
Idag tog jag även tag i en annan punkt, att skicka 10 kort utan anledning. Jag skickade ett kort, men insåg när jag skrev det att jag skapar ju en anledning när jag skriver (visa att jag bryr mig, roa etc) men det jag menar är att jag skickar kort jag annars inte tänkt göra. Till vem? Än så länge hemligt, det kommer ju fram först i morrn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar